Universiti Tun Hussein Onn Malaysia  

Posted by superbike_mie berkata : in

Laman web UTHM sangat menarik dan membuatkan pengguna tidak bosan. Banner laman web ini kelihatan agak menarik dengan penyesuaian warna yang sesuai dan mengikut warna logo.Laman web ini ialah ia diaplikasikandengan teknik flash.Ia juga menarik perhatian pengunjung.Warna yang digunakan juga agak sekata.

Pada bahagian atas,terdapat kemudahan enjin carian,site map.Laman web UTHM juga mesra pengguna.Ia menyediakan kemudahan dwibahasa iaitu bahasa Melayu dan Inggeris ini kerana untuk memudahkan pengguna untuk memilih bahasa yang difahaminya. Pada sebelah kiri juga terdapat icon-icon yang berbeza mengikut link-link tertentu. Ia ini mampu menarik pengunjung untuk klik pada icon tersebut,seterusnya menjadikan laman web ini lebih menarik.Dibahagian tengahpula terdapat kolum berita dan info.Semua kandungan berita sentiasa dikemaskini.

Dalam laman web ini juga,turut disertakan dengan alamat lengkap universiti ini berserta dengan alamat email pembangun web site ini untuk rujukan dan juga kemudahan kepada pengguna sekiranya mempunyai sebarang perkara yang berkaitan dengan universiti ini.



This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:46 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment