Universiti Teknologi Malaysia  

Posted by superbike_mie berkata : in

Pada pandangan secara kerseluruhan,laman web Universiti Teknologi Malaysia ini agak menarik dan bagus.Tetapi warna banner kelihatan tidak bercirikan kepada warna logo dan kelihatan agak kurang menarik.Link utama disediakan untukkemudahan pengunjung di sebelah kiri.Laman web ini menyediakan enjin carian untuk memberi kemudahan kepada pengguna mencari maklumat mengenai UTM.

Dibawah banner terdapat link-link mengenai UTM.Untuk, yang menarik mengenai laman web ini,gambar terbaru berkaitanpencapaian UTM diletakkan di sebelah kanan.Di bawah kolum berita UTM,terdapat icon yang boleh diklik oleh pengguna.Kandungan dalam laman web ini disusun dengan kemas dan tidak bercampur aduk.

Dalam laman web ini juga,turut disertakan dengan alamat lengkap universiti ini berserta dengan alamat email pembangun web site ini untuk rujukan dan juga kemudahan kepada pengguna sekiranya mempunyai sebarang perkara yang berkaitan dengan universiti ini.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:48 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment