Universiti Sains Malaysia  

Posted by superbike_mie berkata : in

Interface laman web Universiti Sains Malaysia kelihatan agak menarik.Banner USM agak menarik dan disesuaikandengan warna logo,tetapi Warna yang digunakan hanya disekata pada bahgian banner.Tetapi di bahagian bawahbanner nampak sangat padat.

Laman web USM juga menyediakan kemudahan dwibahasa iaitu bahasa Melayu dan Inggeris ini untuk memudahkan penggunauntuk memilih bahasa yang dikehendakinya.Laman web ini juga menyediakan enjin carian untuk memberi kemudahan kepada pengguna mencari maklumat.Tetapi ia diletakkan dibahagian bawah sebelah kiri laman web.Enjin carian sebaiknya diletakkandibahagian atas.

Pada bahagian tengah pula,terdapat berita dan info terkini mengenai USM.Semua kandungan berita sentiasadikemaskini untuk kemudahan pengguna.Kesimpulannya laman web ini nampak sangat padat dan akan membuatkan penggunaberasa sangat bosan,oleh sebab itu,pihak USM patut meningkatkan lagi laman web ini pada masa akan datang supaya pengguna tidak akan berasa bosan.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:43 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment