Universiti Sains Islam Malaysia  

Posted by superbike_mie berkata : in

Interface laman web Universiti Sains Islam Malaysia juga kelihatan menarik. Banner sangat cantikwarna juga kelihatan lebih bercirikan kepada warna logo dan mampu menarik minat pengunjung.Ini akan membuatkan pengunjung tidak jemu untuk melihat laman wen ini. Apa yang menarik mengenai laman web ini ialah,terdapat link yang diaplikasikan dengan teknik flash.

Laman web USIM juga menyediakan kemudahan dwibahasa iaitu bahasa Melayu danInggeris ini memudahkan pengguna untuk memilih bahasa yang difahami.Selain itu juga, terdapat kemudahan enjin carian untuk pengguna mencari maklumat mengenai USIM.

Dibawah banner pula terdapat gambar-gambar yang mewakili link mengikut kategori tertentu.Pada bahagian tengah sebelah kiri,terdapat link untuk Aplikasi Permohonan Online.Laman web USIMjuga mempunyai link untuk muaturun borang.

Dalam laman web ini juga,turut disertakan dengan alamat lengkap universiti ini berserta dengan alamat email pembangun web site ini untuk rujukan dan juga kemudahan kepada pengguna sekiranya mempunyai sebarang perkara yang berkaitan dengan universiti ini.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:41 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment