Universiti Putra Malaysia  

Posted by superbike_mie berkata : in

Laman web Universiti Putra Mlaysia sangat menarik dan membuatkan pengguna tidak bosan ini keranaweb ini juga turut menggunakan saiz tulisan text yang sesuai selain penggunaan gabungan warna antarawarna merah dan juga hitam bagi tulisan text.Disebelah atas terdapat link-link mengenai UPM.

Selain itu juga disediakan kemudahan dwibahasa untuk pengguna memilih bahasa apa yang dikehendaki danmemudahkan pengguna.Enjin carian disertakan juga untuk memudahkan pengguna mencari maklumat mengenai UPM.

Rekabentuk dan penyesuaian warna kelihatan lebih bercirikan kepada warna logo dan mampu menarik minatpengunjung.Banner laman web ini juga kelihatan menarik.Dibahagian tengahlaman web ini diletakkan berita dan info terkini mengenai UPM dan ia sentiasa dikemaskini.

Dalam laman web ini juga,turut disertakan dengan alamat lengkap universiti ini berserta dengan alamat email pembangun web site ini untuk rujukan dan juga kemudahan kepada pengguna sekiranya mempunyai sebarang perkara yang berkaitan dengan universiti ini.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:37 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment