Universiti Pertahanan Nasional Malaysia  

Posted by superbike_mie berkata : in

Keseluruhan laman web Universiti Pertahanan Nasional Malaysia kelihatan simple dan agak membosankan.Tetapi rekabentuk banner laman web ini kelihatan menarik kerana menggunakan teknik anamasi flash dan mampu menarik perhatian pengunjung.Pada bahagian atas sebelah kiri,terdapat link yang bertujuanuntuk membantu pengunjung untuk menyemak keputusan untuk masuk ke UPNM.

Disebelah kiri terdapat link-link mengenai UPNM dan disusun mengikut bahagian. Kelemahan yangterdapat pada UPNM ialah tiada kemudahan dwibahasa dan enjin carian yang menyusahkan pengguna untuk mengetahui UPNM.

Dalam laman web ini juga,turut disertakan dengan alamat lengkap universiti ini berserta dengan alamatemail pembangun web site ini untuk rujukan dan juga kemudahan kepada pengguna sekiranya mempunyai sebarang perkara yang berkaitan dengan universiti ini. Kesimpulannya pihak UPNM mesti upgade lagi laman web tersebut supaya nampak lebih menarik.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:38 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment