Universiti Malaysia Sarawak  

Posted by superbike_mie berkata : in

Laman web Universiti Malaysia Sarawak sangat menarik dan membuatkan pengguna tidak bosan ini keranaweb ini juga turut menggunakan saiz tulisan text yang sesuai selain penggunaan gabungan warna antarawarna biru dan juga hitam bagi tulisan text.Disebelah bawah logo terdapat lini-link mengenai UNIMAS.

Rekabentuk banner laman web UNIMAS kelihatan menarik.Warna yang digunakan juga sesuai mampu menarikminat pengunjung.Warna yang digunakan juga agak sekata dengan warna putih yang digunakan pada background.Kelemahan laman web UNIMAS ialah tidak menyediakan kemudahan dwibahasa da menyusahkan pengguna untukmemahami ape yang ada pada laman web UNIMAS.selain itu juga enjin carian tiada dalam laman web tersebut.

Dalam laman web ini juga,turut disertakan dengan alamat lengkap universiti ini berserta dengan alamat email pembangun web siteini untuk rujukan dan juga kemudahan kepada pengguna sekiranya mempunyai sebarang perkara yang berkaitan dengan universiti ini. Kesimpulannya pihak UNIMAS mesti upgade lagi laman web tersebut supaya nampak lebih menarik.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:35 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment