Universiti Malaysia Perlis  

Posted by superbike_mie berkata : in

Laman web Universiti Malaysia Perlis juga kelihatan menarik dan pengguna tidak bosan ini keranaweb ini juga turut menggunakan saiz tulisan text yang sesuai selain penggunaan gabungan warna antarawarna biru dan juga hitam bagi tulisan text.Disebelah atas terdapat lini-link mengenai UNIMEP.Selain itu jga disediakan kemudahan banyak bahasa untuk pengguna memilih bahasa apa yang dikehendaki dan memudahkan pengguna.Turut disediakan enjin carian untuk memudahkan pengguna mencari maklumat.

Banner juga kelihatan lebih bercirikan kepada warna logo dan mampu menarik minat pengunjung.Terdapat link yang utama pada bahagian banner untuk membantu pengguna memahami dan mengakses maklumat maklumat yang dikehendaki.Ia juga memberi kemudahan kepada pengunjung laman web ini.

Disebelah kiri terdapat banyak icon-icon, seterusnya menjadikan laman web inilebih menarik.Di bawahnya pula terdapat link untuk muaturun borang.Dibawah link muaturun borangterdapat info waktu solat.Ia memudahkan pengujung untuk mengetahui waktu solat pada hari tersebut.Manakala bahagian bawah sebelah kiri pula terdapat link untuk pengguna memberi maklumbalas.

Dalam laman web ini juga,turut disertakan dengan alamat lengkap universiti ini berserta dengan alamat email pembangun web site ini untuk rujukan dan juga kemudahan kepada pengguna sekiranya mempunyai sebarang perkara yang berkaitan dengan universiti ini.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:36 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment