Universiti Darul Iman Malaysia  

Posted by superbike_mie berkata : in

Interface laman web Universiti Darul Iman Malaysia kurang menarik dan kelihatan amat simple.Disamping itu juga laman web ini tdak menyediakan pilihan bahasa hanya bahasa melayu.Dikiri dan kanan laman web ini kosong dan hanya tertumpu dibahagian tengah sahaja.

Tiada penggunaan grafik,laman web ini tidak menggunakan langsung.Jadi,kelihatan biasa dan tidak menarik dan menyebabkanpengguna barasa bosan ini kerana i kelihatan kaku dan tidak menarik perhatian.

Disamping itu juga,laman web ini beritnya sama sahaja maksudnya berita aru tidak dikemaskini jadi ia nampak kosong dengancerita yang sama sahaja.Pihak UDM sepatutnya menyediakan satu forum untuk pelajar sepertimana universiti lain.

Link hanya tertumpu dibahagian tengah sahaja.Sepatutnya link berita patut diletakkan pada bahagian tepi.Di tengahnya pula maklumat UDM dan sbagainya jangan tertumpu pada bahagian tengah sahaja. Kesimpulannya laman web UDM simple dan agak membosankanpihak UDM sepatutnya upgrade dengan pertunjukan grafik yang canggih.

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 at 7:22 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment